График самостоятельных и контрольных работ
Тема
1. Показательная и логарифмическая функции – 12 уроков
15.09 - Самостоятельная работа
Тема
2. Координаты и векторы – 10 уроков
08.10 Самостоятельная работа
20.10 Контрольная работа
Тема
3. Производная и ее применение – 14 уроков
10.11 Самостоятельная работа
Тема
4. Интеграл и его применение
- 10 уроков
10.12 Самостоятельная работа
22.12 Контрольная работа
Тема
5. Геометрические тела. Объемы и площади поверхностей геометрических тел – 37 уроков
21.01 Самостоятельная работа
15.03 Самостоятельная работа
12.04 Контрольная работа
Материалы к теме
Презентация по теме "Тела вращения"
Взаимное расположение сфере и плоскости в пространстве
Материалы к теме
Презентация по теме "Тела вращения"
Взаимное расположение сфере и плоскости в пространстве
Тема
6. Элементы комбинаторики, теории вероятности и математической статистики. - 10
уроков
21.04
Самостоятельная работа
10.05 Контрольная работа
І частина ( 1
бал)
Завдання з вибором відповіді вважається виконаним
правильно, якщо в роботі вказано тільки одну літеру, якою позначено правильну
відповідь. При цьому учень (учениця) не повинен (не повинна) аргументувати
свій вибір
|
||||
№ завдання
|
Відповідність завдання класу навчання
|
Предмет
|
Відповідність завдання рівню навчальних досягнень учня
|
|
1.1
|
5-6
|
математика
|
2 завдання початкового рівня, а інші два - середнього
|
|
1.2
|
7
|
алгебра
|
||
1.3
|
8
|
алгебра
|
||
1.4
|
9
|
алгебра
|
||
1.5
|
10-11
|
алгебра та початки аналізу
|
початковий
|
|
1.6
|
10-11
|
алгебра та початки аналізу
|
середній
|
|
1.7
|
10-11
|
алгебра та початки аналізу
|
початковий
|
|
1.8
|
10-11
|
алгебра та початки аналізу
|
середній
|
|
1.9
|
7-9
|
геометрія
|
початковий
|
|
1.10
|
7-9
|
геометрія
|
середній
|
|
1.11
|
10-11
|
геометрія
|
початковий
|
|
1.12
|
10-11
|
геометрія
|
середній
|
|
ІІ частина (2
бали)
Завдання вважаються виконаними правильно, якщо записано
правильну відповідь (наприклад: число, вираз, корені рівняння тощо). Усі
необхідні обчислення, перетворення тощо учні виконують на чернетках.
|
||||
2.1
|
10-11(8-9)
|
алгебра та початки аналізу
|
достатній
|
|
2.2
|
10-11
|
алгебра та початки аналізу
|
достатній
|
|
2.3
|
10-11
|
алгебра та початки аналізу
|
одне завдання достатнього рівня, інше – високого
|
|
2.4
|
10-11
|
алгебра та початки аналізу
|
||
2.5
|
8-9
|
геометрія
|
одне завдання достатнього рівня, інше – високого
|
|
2.6
|
10-11
|
геометрія
|
||
ІІІ частина (4
бали)
|
||||
3.1
|
10-11
|
алгебра та початки аналізу
|
високий
|
|
3.2
|
10-11
|
алгебра та початки аналізу
|
високий
|
|
3.3
|
10-11
|
геометрія
|
високий
|
|
Завдання
підвищеної складності (4 бали)
|
||||
3.4м
|
10-11
|
алгебра та початки аналізу
|
високий
|
|
3.5м
|
10-11
|
алгебра та початки аналізу
|
високий
|
|
3.6м
|
8-9
|
геометрія
|
високий
|
|
3.7м
|
10-11
|
геометрія
|
високий
|
Критерії оцінювання ІІІ частини та завдань підвищеної
складності
|
|
Що виконав учень
|
Відповідна кількість балів за завдання
|
Отримав правильну
відповідь і навів повне її обґрунтування
|
4
|
Отримав правильну
відповідь, але вона недостатньо обґрунтована, або розв’язання містить
незначні недоліки
|
3
|
Отримав
відповідь, записав правильний хід розв’язування завдання, але в процесі
розв’язування допустив помилку обчислюваного або логічного (при
обґрунтуванні) характеру.
|
|
Суттєво
наблизився до правильного кінцевого результату або в результаті знайшов лише
частину правильної відповіді
|
2
|
Лише розпочав
правильно розв’язувати завдання або розпочав
хибним шляхом, але в подальшому окремі етапи розв’язування виконав правильно
|
1
|
Розв’язання не
відповідає жодному з наведених вище критеріїв
|
0
|
Система нарахування балів
Рівень стандарту
номери завдань
|
кількість балів
|
усього
|
1.1-1.12
|
по 1 балу
|
12
|
2.1-2.6
|
по 2 бали
|
12
|
одне із завдань
3.1-3.3
|
4 бали
|
4
|
Усього балів
|
28
|
Відповідність
кількості набраних балів учнем оцінці за 12-бальною системою оцінювання
Кількість
набраних балів
|
Оцінка за
12-бальною системою оцінювання
|
0-2
|
1
|
3-4
|
2
|
5-6
|
3
|
7-8
|
4
|
9-10
|
5
|
11-12
|
6
|
13-15
|
7
|
16-18
|
8
|
19-21
|
9
|
22-24
|
10
|
25-26
|
11
|
27-28
|
12
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий